Πως μια data-driven εταιρεία δημιουργεί μεγαλύτερη αξία για τους καταναλωτές, τους συνεργάτες και την ίδια
Η ψηφιακή εποχή έχει φέρει μια πληθώρα ριζικών αλλαγών στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών. Οι εταιρείες κατανοούν τη ζωτική ανάγκη να εξελιχθούν οι πρακτικές τους και να προσαρμοστούν στις τρέχουσες απαιτήσεις της αγοράς, ώστε να προσφέρουν τη βέλτιστη πελατοκεντρική εμπειρία. Μια στάσιμη εταιρεία είναι σίγουρα καταδικασμένη να μείνει πίσω στον επιχειρηματικό στίβο.