- Σχεδίαση - Εμφάνιση
- Άνεση - Τεχνολογία
- Οδική συμπεριφορά
- Εργονομία
- Τιμή
PEUGEOT 3008
Το 3008 επανήλθε πιο βελτιωμένο από ποτέ στη γκάμα της Peugeot, διαθέτει έναν ξεκάθαρο crossover χαρακτήρα, ο οποίος εμπλουτίζεται από μια εξαιρετικά δυναμική εμφάνιση, αλλά και πλήθος τεχνολογικών συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και ψυχαγωγίας. Με αυτά ως βασικά όπλα στοχεύει σαφέστατα στην κορυφή, διεκδικώντας τον θρόνο από τον κυρίαρχο ιαπωνικό ανταγωνισμό. Στα προαναφερθέντα, αν προστεθούν τόσο το εντυπωσιακό εσωτερικό του 3008, όσο και η ισχυρή γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, τότε έχουμε μια πλήρη από κάθε άποψη επιλογή για το απαιτητικό αγοραστικό κοινό της κατηγορίας.
Το έντονα επιθετικό προφίλ του 3008 ξεκινάει από το μυώδες καπό, τα εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα, ενώ στο παιχνίδι μπαίνει κι ο αρκετά macho εμπρός προφυλακτήρας. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, αλλά και η σχεδίαση της πίσω κολώνας σε συνδυασμό με τα χρωμιωμένα πλαίσια των θυρών και τις ράγες οροφής, προσδίδουν στο γαλλικό μοντέλο μια πιο εκλεπτυσμένη αισθητική. Εξίσου εντυπωσιακός είναι και ο εσωτερικός κόσμος του Peugeot, μιας και ενστερνίζεται την φρέσκια λογική σχεδίασης της εταιρείας. Στο ταμπλό ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 8 ιντσών του συστήματος infotainment, η οθόνη του οποίου βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Αυτό που είναι άξιο θαυμασμού, είναι το i-Cockpit της Peugeot, με την ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών, η οποία αντικαθιστά τον κλασικό πίνακα οργάνων. Μεγάλοι είναι όμως και οι χώροι για τους επιβάτες, όπου 3 ενήλικες θα βολευτούν με άνεση στα πίσω καθίσματα, ενώ ο χώρος αποσκευών των 520 λίτρων, ικανοποιεί τόσο με το μέγεθός του όσο και με το σχήμα του.
Η νέα πλατφόρμα με τον κωδικό EMP2 σε συνδυασμό με τους κινητήρες υψηλών επιδόσεων PureTech και BlueHDi, καθώς και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8, καθιστούν το Peugeot 3008 ως ένα από τα πιο οικονομικά και αποδοτικά SUV στην κατηγορία του. Σε όλες τις περιπτώσεις το 3008 συναρπάζει με την οδική συμπεριφορά του. Η ανάρτηση ακολουθεί την κλασική γαλλική συνταγή, είναι μαλακά ρυθμισμένη και προσφέρει πολύ καλή άνεση, ενώ σε υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης του 3008, με το σύστημα διεύθυνσης να είναι άμεσο και ακριβές. Με δεδομένη την απουσία τετρακίνησης, οι εκτός δρόμου δυνατότητες του 3008 «ορίζονται» κυρίως από το σύστημα Advanced Grip Control, το ηλεκτρονικό σύστημα που ελέγχει την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών μέσω πέντε διαφορετικών προγραμμάτων.
Το PEUGEOT 3008 διατίθεται σε 19 εκδόσεις
Έκδοση | Κυβικά | Ιπποδύναμη | Πόρτες | Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
Εκπομπές CO2 | Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα) |
Καύσιμo | Τιμή | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1.2 PureTech 130 S&S ACTIVE | 1199 | 130 | 5 | 5.4 | 114 | 10.8 | Βενζίνη | 25.900 € | |
1.2 PureTech 130 S&S ACTIVE PLUS | 1199 | 130 | 5 | 5.4 | 114 | 10.8 | Βενζίνη | 29.500 € | |
1.5 BlueHDi 130 S&S ACTIVE PLUS | 1499 | 130 | 5 | 4.1 | 101 | 10.8 | Diesel | 30.500 € | |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ACTIVE PLUS | 1199 | 130 | 5 | 5.2 | 112 | 10.5 | Βενζίνη | 32.100 € | |
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 ACTIVE PLUS | 1499 | 130 | 5 | 4.1 | 99 | 11.5 | Diesel | 33.100 € | |
1.2 PureTech 130 S&S ALLURE | 1199 | 130 | 5 | 5.4 | 114 | 10.8 | Βενζίνη | 33.200 € | |
1.2 PureTech 130 S&S ALLURE PLUS GRIP | 1199 | 130 | 5 | 5.4 | 114 | 10.8 | Βενζίνη | 35.200 € | |
1.5 BlueHDi 130 S&S ALLURE PLUS GRIP | 1499 | 130 | 5 | 4.1 | 101 | 10.8 | Diesel | 36.200 € | |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 ALLURE PLUS GRIP | 1199 | 130 | 5 | 5.2 | 112 | 10.5 | Βενζίνη | 37.800 € | |
1.2 PureTech 130 S&S GT GRIP | 1199 | 130 | 5 | 5.4 | 114 | 10.8 | Βενζίνη | 38.200 € | |
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 ALLURE PLUS GRIP | 1499 | 130 | 5 | 4.1 | 99 | 11.5 | Diesel | 38.800 € | |
1.5 BlueHDi 130 S&S GT GRIP | 1499 | 130 | 5 | 4.1 | 101 | 10.8 | Diesel | 39.200 € | |
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 GT GRIP | 1199 | 130 | 5 | 5.2 | 112 | 10.5 | Βενζίνη | 40.800 € | |
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 GT GRIP | 1499 | 130 | 5 | 4.1 | 99 | 11.5 | Diesel | 41.800 € | |
1.6 PureTech 180 S&S EAT8 GT GRIP | 1598 | 180 | 5 | 5.6 | 128 | 8.0 | Βενζίνη | 45.800 € | |
HYBRID 225 e-EAT8 ALLURE PLUS | 1598 | 225 | 5 | 2.2 | 35 | - | Βενζίνη/Hybrid | 49.500 € | |
HYBRID 225 e-EAT8 GT | 1598 | 225 | 5 | 2.2 | 35 | - | Βενζίνη/Hybrid | 51.500 € | |
HYBRID4 300 e-EAT8 GT | 1598 | 300 | 5 | 2.2 | 36 | - | Βενζίνη/Hybrid | 52.500 € | |
HYBRID4 300 e-EAT8 GT PLUS | 1598 | 300 | 5 | 2.2 | 36 | - | Βενζίνη/Hybrid | 55.500 € |
Βρείτε την έκδοση που σας ενδιαφέρει
Το έχει 19 εκδόσεις!
Ας επιλέξουμε την ιδανική έκδοση για σας!
Συνοψίζοντας, το Peugeot 3008, αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της εν λόγω κατηγορίας, τόσο σχεδιαστικά, όσο και οδηγικά.